Aktualnosti

Javni oglas za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme jednog zaposlenika u Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine – Sarajevo

3.6.2023

Na temelju članka 8. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05, 48/05, 60/10, 32/13, 93/17 i 59/22), članka 27. st. (3), (4), (5) i (6) Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu Generalnog tajništva Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, broj 06-02-2-606/16 od 27. 9. 2018. godine, i broj 06-02-2-1659-21/21 od 26. 4. 2023. godine, i Odluke o potrebi prijema u radni odnos na neodređeno vrijeme jednog zaposlenika u Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, broj 06-34-3-1461/23 od 1. 6. 2023. godine, Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine raspisuje

 

JAVNI OGLAS

za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme jednog zaposlenika

u Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine – Sarajevo

 

Odjel za potporu

 

1/01 – Samostalni referent za administrativno-tehničke poslove – jedan izvršitelj

 

Opis poslova i radnih zadataka:

Samostalni referent za administrativno-tehničke poslove vrši administrativne i druge poslove za potrebe generalnog tajnika; vrši prijem, kompletiranje i razvrstavanje materijala naslovljenih na generalnog tajnika; osigurava tehničke i druge uvjete vezane za pripremu i održavanje sastanaka generalnog tajnika; vodi evidenciju propisa i stručne literature;  vrši najavu stranaka, prima telefonske poruke i obavlja ostale telefonske i druge poslove za generalnog tajnika; obavlja daktilografske poslove za generalnog tajnika, te obavlja i druge poslove koje odredi generalni tajnik. Samostalni referent za svoj rad neposredno odgovara šefu odsjeka.

 

Opći i posebni uvjeti:

Pored općih uvjeta propisanih člankom 10. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine, samostalni referent za administrativno-tehničke poslove mora ispunjavati i sljedeće posebne uvjete:

- VI stupanj stručne spreme društvenog smijera;

- najmanje jedna godina radnog iskustva;

- položen stručni upravni ispit;

- znanje engleskog jezika;

- poznavanje rada na računalu.

 

Pripadajuća osnovna plaća: 1.140,00 KM.

 

 Potrebni dokumenti

Uz popunjen i vlastoručno potpisan prijavni obrazac, a koji možete preuzeti OVDJE, kandidati su dužni dostaviti sljedeće dokumente u originalu ili ovjerenoj kopiji:

-          uvjerenje o državljanstvu (ne starije od šest mjeseci);

-          dokaz o završenoj školi traženog stupnja stručne spreme (nostrificirana diploma, ako škola nije završena u Bosni i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 6. 4. 1992. godine);

-          uvjerenje da protiv kandidata nije pokrenut kazneni postupak za kazneno djelo za koje je predviđena kazna zatvora tri i više godina ili da mu nije izrečena zatvorska kazna za kazneno djelo učinjeno s umišljajem u skladu s kaznenim zakonima u Bosni i Hercegovini (ne starije od tri mjeseca)

-          izjavu kandidata da nije obuhvaćen odredbom članka IX. stavka 1. Ustava Bosne i Hercegovine (ovjerena od nadležnog općinskog tijela);

-          dokaz o traženom radnom iskustvu (uvjerenje ili potvrda);

-          dokaz o položenom stručnom upravnom ispitu (nije obvezno, dostavljaju samo oni kandidati koji isti posjeduju);

-          dokaz o znanju engleskog jezika;

-          dokaz o poznavanju rada na računalu.

 

Liječničko uvjerenje o općoj zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta (ne starije od 30 dana) primljeni kandidat dužan je dostaviti na dan početka rada.

 

Napomena kandidatima:


Popunjen i potpisan prijavni obrazac ne može služiti kao dokaz bilo kojeg uvjeta iz teksta Javnog oglasa, isti samo olakšava rad tijelu koje vrši izbor i imenovanje te predstavlja samo informacije o kandidatu, koje je potrebno dokazati traženom dokumentacijom.

 

U skladu s člankom 56. st. 4. i 5. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine:

- ako kandidat koji bude primljen u radni odnos nema položen stručni, odnosno stručni upravni ispit, dužan je taj ispit položiti u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos;

- zaposleniku koji ne položi stručni, odnosno stručni upravni ispit u utvrđenom roku prestaje radni odnos.

 

Svi kandidati koji budu ispunjavali uvjete tražene u tekstu Javnog oglasa podliježu postupku provjere osposobljenosti za obavljanje poslova radnog mjesta za koje su aplicirali.

 

Prijave na Javni oglas s traženim dokumentima potrebno je dostaviti najkasnije do 12. 6. 2023. godine, osobno ili putem poštanske službe preporučenom pošiljkom, na adresu:

 

Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, 71000 Sarajevo – Trg Bosne i Hercegovine 1, uz naznaku „Prijava na Javni oglas“.

 

Nepotpune, nepravodobne i neuredne prijave, prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete tražene u tekstu Javnog oglasa, kao i kopije traženih dokumenata koje nisu ovjerene neće se uzeti u razmatranje.