Na temelju članka 8. Zakona o radu u
institucijama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“, br. 26/04, 7/05,
48/05, 60/10, 32/13, 93/17 i 59/22), članka 27. st. (3), (4), (5) i (6)
Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu Generalnog tajništva Vijeća ministara Bosne
i Hercegovine, broj 06-02-2-606/16 od 27. 9. 2018. godine, i broj 06-02-2-1659-21/21
od 26. 4. 2023. godine, i Odluke o potrebi prijema u radni odnos na neodređeno
vrijeme jednog zaposlenika u Generalno tajništvo Vijeća ministara Bosne i
Hercegovine, broj 06-34-3-1461/23 od 1. 6. 2023. godine, Generalno tajništvo
Vijeća ministara Bosne i Hercegovine raspisuje
JAVNI
OGLAS
za prijem u radni odnos na neodređeno
vrijeme jednog zaposlenika
u Generalno tajništvo Vijeća ministara
Bosne i Hercegovine – Sarajevo
Odjel za potporu
1/01 – Samostalni referent za
administrativno-tehničke poslove – jedan izvršitelj
Opis poslova i radnih zadataka:
Samostalni referent
za administrativno-tehničke poslove vrši administrativne i druge poslove za
potrebe generalnog tajnika; vrši prijem, kompletiranje i razvrstavanje
materijala naslovljenih na generalnog tajnika; osigurava tehničke i druge
uvjete vezane za pripremu i održavanje sastanaka generalnog tajnika; vodi
evidenciju propisa i stručne literature;
vrši najavu stranaka, prima telefonske poruke i obavlja ostale
telefonske i druge poslove za generalnog tajnika; obavlja daktilografske
poslove za generalnog tajnika, te obavlja i druge poslove koje odredi generalni
tajnik. Samostalni referent za svoj rad neposredno odgovara šefu odsjeka.
Opći i
posebni uvjeti:
Pored općih uvjeta
propisanih člankom 10. Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine, samostalni
referent za administrativno-tehničke poslove mora ispunjavati i sljedeće
posebne uvjete:
- VI stupanj
stručne spreme društvenog smijera;
- najmanje jedna
godina radnog iskustva;
- položen stručni
upravni ispit;
- znanje engleskog
jezika;
- poznavanje rada
na računalu.
Pripadajuća
osnovna plaća: 1.140,00 KM.
Potrebni
dokumenti
Uz popunjen i
vlastoručno potpisan prijavni obrazac, a koji možete
preuzeti OVDJE, kandidati su dužni dostaviti sljedeće dokumente u originalu ili
ovjerenoj kopiji:
-
uvjerenje o državljanstvu (ne
starije od šest mjeseci);
-
dokaz o završenoj školi traženog
stupnja stručne spreme (nostrificirana diploma, ako škola nije završena u Bosni
i Hercegovini ili je diploma stečena u nekoj drugoj državi nakon 6. 4. 1992.
godine);
-
uvjerenje da protiv kandidata nije
pokrenut kazneni postupak za kazneno djelo za koje je predviđena kazna zatvora
tri i više godina ili da mu nije izrečena zatvorska kazna za kazneno djelo
učinjeno s umišljajem u skladu s kaznenim zakonima u Bosni i Hercegovini (ne
starije od tri mjeseca)
-
izjavu kandidata da nije obuhvaćen
odredbom članka IX. stavka 1. Ustava Bosne i Hercegovine (ovjerena od nadležnog općinskog tijela);
-
dokaz o traženom radnom iskustvu
(uvjerenje ili potvrda);
-
dokaz o položenom stručnom
upravnom ispitu (nije obvezno, dostavljaju samo oni kandidati koji isti
posjeduju);
-
dokaz o znanju engleskog jezika;
-
dokaz o poznavanju rada na
računalu.
Liječničko
uvjerenje o općoj zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta
(ne starije od 30 dana) primljeni kandidat dužan je dostaviti na dan početka
rada.
Napomena kandidatima:
Popunjen
i potpisan prijavni obrazac ne može služiti kao dokaz bilo kojeg uvjeta iz
teksta Javnog oglasa, isti samo olakšava rad tijelu koje vrši izbor i
imenovanje te predstavlja samo informacije o kandidatu, koje je potrebno
dokazati traženom dokumentacijom.
U skladu s člankom 56. st. 4. i 5. Zakona o
radu u institucijama Bosne i Hercegovine:
- ako kandidat koji bude primljen u radni odnos nema
položen stručni, odnosno stručni upravni ispit, dužan je taj ispit položiti u
roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos;
- zaposleniku koji ne položi stručni, odnosno stručni
upravni ispit u utvrđenom roku prestaje radni odnos.
Svi kandidati koji budu ispunjavali uvjete tražene u
tekstu Javnog oglasa podliježu postupku provjere osposobljenosti za obavljanje
poslova radnog mjesta za koje su aplicirali.
Prijave na Javni
oglas s traženim dokumentima potrebno
je dostaviti najkasnije do 12. 6. 2023. godine, osobno ili putem
poštanske službe preporučenom pošiljkom, na adresu:
Generalno
tajništvo Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, 71000 Sarajevo – Trg Bosne i
Hercegovine 1, uz naznaku „Prijava na Javni oglas“.
Nepotpune, nepravodobne i neuredne prijave,
prijave kandidata koji ne ispunjavaju uvjete tražene u tekstu Javnog oglasa,
kao i kopije traženih dokumenata koje nisu ovjerene neće se uzeti u
razmatranje.